POGAČA TIJESTO

Neki dan sam pronašla ovaj recept kod Kikis Kitchen i odlučila da ga probam.Nadala sam se  da su ništa puno drugačije od dosadašnjih koje sam pravila,a vjerujte da ih je bilo mnogo.Ovo je navodno turski recept za pogaču i ja u životu nisam jela ljepše.Čak sam pola spakovala u plastičnu kutiju i sutradan su bile mekane kao duša,a tako ukusne ljudi moji.Morate ih probati.Puniti ih možete po želji.Čak se mogu i zemičke raditi za hamburgere,kao što se vidi na slici.Preporučam vam da ih probate i sigurna sam da će često naći mjesto na vašim slatkim stolovima.

Potrebno
900 g brašna
1 kocka svježeg kvasca ili 2 žlice suvog
3 žlice šećera u prahu
560 ml toplog mlijeka
250 ml ulja
1 prašak za pecivo
1,5 čajna žlica soli

1 žumanjak i 2 žlice mlijeka za premazati kiflice

Mlijeko zagrijati,dodati kvasac i šećer u prahu,promješati i ostaviti poklopljeno 10 minuta da se kvasac aktivira.
Nakon toga dodati ulje,pola brašna so i prašak i promješati.Ja to sve radim sa samostojećim mikserom,a možete i ručno.
Dodati i ostatak brašna i nastaviti mješati 5 minuta.Tijesto prekriti i ostaviti na toplom oko sat vremena.
Nadošlo tijesto istresti na stol bez miješanja i kidati komade težine 60 g.Trebalo bi izaći 28 komada.Možete to i odoka raditi ne morate vagati svaki posebno.Uzimati komade tijesta i praviti loptice.Formirane prekriti krpom i pustiti stajati pola sata.
Nakon toga svaku lopticu razvaljati u elipsasti oblik bez da brašnite stol.Tijesto je samo od sebe masno pa se neće zalijepiti.
Punjenje tj fil staviti na početak,prebaciti preko tijesto i srolati do kraja.Svaku redati u pleh obložen papirom za pečenje.
Prekriti ih ponovo i ostaviti još pola sata.u međuvremenu zagrijati pećnicu na 180 stepeni.
Kiflice prije pečenja premazati mješavinom žumanjka i mlijeka i staviti peći oko 20 minuta.
Poslije vam preostaje samo da uživate.

*oblike i punjenja možete raditi po želji
*prije pečenja možete slane posuti makom,susamom,kimom,mješavinom sjemenki
*možete hrenovku staviti u tijesto
*nisam pogriješila što se tiče šećera,u prahu se koristi😉





 

0 komentari:

Objavi komentar

 

Sanjin slatki svijet Template by Ipietoon Cute Blog Design