ČOKOLADNO SAVRŠENSTVO


 Kad morate napraviti tortu za dječiji rođendan,onda su najbolji izbor čokoladne.Ova torta je pun pogodak i jako sam ponosna na nju.Spoj lagane kreme i ganaža upotpunjeno kinder čokoladicama.Kažem vam jednostavno je savršena zato joj i taj naziv😊


 Kore:
4 jaja
200 g šećera
1 vanilin šećer
200 ml ulja
200 ml mlijeka
250 g brašna
50 g kakaa
1 prašak za pecivo
(navedena količina je za 1 biskvit)
Krema:
1 litar mlijeka
200 g šećera
8 žumanjaka
100 g gustina
300 g čokolade za kuhanje
+ 300 ml vrhnja za šlag

Ganaž:
200 ml vrhnja za šlag
200 g čokolade za kuhanje
100 g mliječne čokolade

I još:
2 kinder čokolade

Čokoladna krema za ispod fondana:
250 g margarina
300 g čokolade za kuhanje

Priprema:
Jaja i šećere mutiti 15 min.dok masa ne pobijeli.U tankom mlazu dodavati ulje,zatim mlijeko i na kraju brašno pomješano sa praškom za pecivom i kakaom.Gotovu smjesu istresti u kalup obložen papirom za pečenje i peći u zagrijanoj pećnici na 170 stepeni oko 35-40 min.ovisno od pećnice.Gotov biskvit odvojiti od kalupa i dok je vruć okrenuti naopako da se hladi.Ispeći još jedan ovakav biskvit.Ohlađene razrezati na dva dijela tako da ukupno dobijemo 6 kora od kojih nam treba 5.Šestu koru možete iskoristiti u bombice ili jednostavno zalediti(umotanu u prozirnu foliju).

Za kremu staviti sve sastojke u dublju šerpu sa debljim dnom i kuhati na laganoj vatri dok se ne zgusne.U vruće dodati čokolade i ostaviti da se hladi.S vremena na vrijeme promješati.U ohlađenu kremu dodati umućeni šlag i lagano umiješati.

Za ganaž nasjeckati čokolade i preliti ih prokuhanim vrhnjem za šlag.Poklopiti i ostaviti 5 min da stoji.Nakon toga špatulom miješati dok se lijepo sastojci ne povežu.

Prvu ohlađenu koru stavimo na podmetač ili tanjur i oko nje stavimo obruč za torte.Pošto je ovo visoka torta ja sam iznutra još stavila plastificirani podložak koji služi kao podmetač i koji sam razrezala na pola.Svaku koru sam poškropila sa malo mlijeka,mada su ove kore i bez toga jako sočne.Preko kore namazati 1/4 kreme i preko kreme posuti izrezanih 7 kinder čokoladica.Stavimo drugu koru koju ćemo premazati sa pola ganaž kreme.preko ganaža 2/4 kreme.Tako isto ponoviti i sa trećom korom,znači ostatak ganaža i 3/4 kreme i poklopiti sa četvrtom korom,koju premažemo sa ostatkom kreme i opet pospemo kinder čokoladicama.Na kraju završimo sa petom korom i cijelu malo opteretimo.Ostaviti na hlađenje,najbolje preko noći.
Ja sam tortu prekrivala fondanom tako da sam je ohlađenu cijelu premazala sa čokoladnom kremom koju sam napravila tako što sam dobro umutila omekšali margarin i u njega dodala otopljenu čokoladu.Prohlađenom kremom premazati cijelu tortu i nastaviti ukrašavati sa fondanom ili  kremom po želji.

Nadam se da će vam se torta svidjeti jer dobila je stvarno same pohvale.Pišite mi dojmove ukoliko bude pravili.
U slast!

*Kinder čokoladice možete i izostaviti
*Torta teži 6 kg
*Količina je za kalup 24 ili 26 cm






0 komentari:

Objavi komentar

 

Sanjin slatki svijet Template by Ipietoon Cute Blog Design