RASPUCANI KEKSI



Kako se bliži vrijeme blagdana tako i ja imam želju da podjelim s vama najprije ove sitne kolačiće koji su nezaobilazni na našim stolovima.Od ovih raspucanih keksića ima mnogo verzija i isto toliko puta sam imala za čuti da jednostavno ne uspiju tj.ne ispucaju.Čarobne formule nema,moje mišljenje je da je to sve do recepta i do jačine pečenja.Ja sam s ovim zadovoljna pa prenosim i vama da ga probate.Nadam se da će se naći i na vašim blagdanskim stolovima:))

Potrebno:

100 g kakaa
350 g šećera
125 ml ulja
4 jaja
350 g brašna
1 vanilin šećer
1 prašak za pecivo
prstohvat soli
+šećer u prahu za uvaljati kuglice

Postupak:

Izmiksati mikserom kakao,šećer i ulje te dodati jedno po jedno jaje,zatim brašno,vanilin šećer,prašak za pecivo i prstohvat soli.

Mikserom mutiti dok se može pa nastaviti ručno.

Gotovo tijesto prekriti folijom i ostaviti u frižider otprilike 1 sat a može i duže(čak i preko noći).
.
Uzeti 1/3 tijesta i od njega praviti manje kuglice. Uvaljati ih obilato u šećer u prahu i redati ih 

potom u pleh obložen papirom za pečenje.Ostaviti razmak jer prilikom pečenja nadođu.Postupiti isto 

i sa ostatkom tijesta.

Kekse peći na 180 stepeni u prethodno zagrijanoj pećnici 10 min.

Dok su topli izgledaju kao da nisu još pečeni,ali ne dajte da vas to zbuni jer se prilikom hlađenja 

stvrdnu.Spremiti keksiće u limenu kutiju i uživati u njima:))

0 komentari:

Objavi komentar

 

Sanjin slatki svijet Template by Ipietoon Cute Blog Design